oliwerochjag

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Marie - 8 april 2012 16:17

Lyckades klämma foten i porten i fredags och haltar än.

Hälsenan är gött svullen. Är man klantig så är man. ;)

Sen att gå runt på Elmia hela dagen igår var nog inte heller det smartaste!

För övrigt så var mässan rätt kass oxå, inte mycket att se.

Idag är det inte långt kvar tills  David    kommer hem!

Som jag har längtat... 2 veckor känns som flera hundra år!

Ska se om jag kan lura med han på bio.

Vill ju se den nya American pie filmen!

Hmm om man skulle försöka sig på att  ge Oliwer lite tassvård idag. :)

Och städa i köket som ser ut som ett bombnedslag nu!

Vet inte vad jag grejjat med eller rättare sagt vad jag låtit bli att göra! ;D

Har inte direkt kännts som det vart påsk heller.

Men det beror nog på att jag inte fick upp nått påskpynt. :P

Ne nu får latmasken sätta lite fart om det ska hända något idag!

Tjipp å hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards