oliwerochjag

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Marie - 5 april 2012 13:06

Mmm... är så trött på att må illa nästan varje morgon. Och nej jag är inte gravid!

Känns som jag snart prövat allt men ändå försvinner det inte för än på eftermiddan.

Hela dagarna blir ju förstörd har ingen ork eller energi.

Men men får väl bita ihop och hoppas det går över. :)

Och min städning går åt fanders med, får inte tummen ur å börja.

Tycker den där latmasken som bor i mig nu kan maska sig nån annan stans.

Sov ju ändå bra inatt trots jag hade Katrin här inatt som snarka som en hel karl!

Haha nej då hon sov som en prinsessa när hon inte drack vatten. :D

Värre var det med Oliwer den knö hunden.

Han måste drömt att han va ute å sprang maraton inatt så som han sprattla. :)

Nu när påsken är här kanske man skulle påskpyssla lite.

Se om jag får med nån vän på den idén.

Nää nu måste jag städa även om det snurrar i bollen och vänder sig i magen!

Puss å karm babian!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards