oliwerochjag

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Marie - 16 januari 2012 16:36

Dagen blev inte riktigt som jag tänkte.

Va uppe å skulle iväg till bussen.

Men då ringer dom från Bäckefors och säger att mötet är inställt.

Jahapp va ska man då göra av dagen. Blev lite depp där en stund.

Sen kom posten och gjorde min dag. :)

Detta behövdes verkligen nu känner jag.

Humöret steg och jag fick energi!

Långpromenad med Oliwer.

Och nu tvättas å städas det. Gött!!

Idag skulle Morsan bju på mat så får snart dra mig uppåt.

Är ju sååå långt att gå. Säkert 100 meter! :D * lat *

Fundera på att klippa mig snart.

Vet bara inte hur jag vill ha det... Hmmm...

Jaja nu får jag gå och ta hand om mina husdjur. Dammråttorna! ;)


 

PUSS

Av Marie - 16 januari 2012 00:15

Varför går man inte och lägger sig när man är trött??

Skulle verkligen behöva sova nu....

Imorgon blir de Bäckefors och DBT.

Och hälsa på Mormor som de flesta måndagar. :)

Är lite orolig för att lämna Ollie själv så länge bara.

Fyra timmar för min bebis klara sig ensam imorgon.

Hoppas han är en snäll vovve och inte kissar inne.

Idag var vi ute och grilla korv i skåpa.

Hela familjen Källström. Oliwer frös mest och ville hem.

Broderiet blev nästan klart idag med. Får ta det sist imorgon kväll.

Men fint blir de. Kan bara jag vill!

Nu får det bli sängen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards