oliwerochjag

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Marie - 12 januari 2012 01:43

Det var en ganska bra dag idag. S kom hit å vi laga mat och myste.

Åkte ut en sväng men då kom ångesten krypande upp längs ryggraden.

Konstigt hur de kan bli. Men tur att S va med och hjälpte mig.

Han kom tillomed på varför det blev så. Guld värd. <3

Stanna kvar och stötta mig tills det kändes lite bättre.

Lättare att hantera när man vet orsaken till det

och kan finna trygghet i att det snart blir bättre.

För det kommer de att bli. Det känns.

Jag är annorlunda har mer kämparglöd och beslutsamhet.

Ser inte sånna händelser som ikväll som misslyckande utan ett test.

Test på min styrka och vilja.

Man väljer hur man vill tänka på saker och sedan agera ut efter de.

Tänker man negativt blir de ofta negativt men tänker man positivt så blir de ofta så.

Ligga kvar i en säng och tycka synd om sig själv blir ingen bättre av.

Ne ut och ta tag i dagen. Å skitsam om du inte lyckas helt å fullt.

Du har gett det ett försök å gjort ditt bästa. Mer än så kan ingen göra.


För övrigt så är jag glad att Oliwer är bättre idag. :)

Fått behålla all mat och bra i magen.

Vi sov till kl 13 idag så ska bli spännande å se om jag kan lura hit john blund nu.

Hoppas han kommer snart så jag slipper va en Zombie när jag ska möta Cissi vid bussen. :)

Nu väntar tandborsten på mig. ;) GOOD NIGHT! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards